Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Artysta - 7 2 - Ja, Godard - 7 3 - OSS 117: Kair. gniazdo szpiegów - 6 4 - Rozdzieleni - 6 5 - OSS 117 - Rio nie odpowiada - 2