Z tego co widziałem:
Walkabout
Performance
The Man Who Fell to Earth
Don't Look Now
Zdecydowanie jeden z ciekawszych reżyserów których pracę miałem przyjemność oglądać. "Walkabout" to jeden z moich ulubionych filmów w ogóle.
Nie oglądaj się teraz
Przedstawienie
Człowiek, który spadł na ziemię
Eureka (od tego momentu zdaję się odliczamy, kiedy już zupełnie odpłynął i przy jego filmach trudniej było liczyć na finansowy sukces)
ale zdjęcia zawsze ma niesamowite.
1 - Walkabout - 10
2 - Człowiek który spadł na Ziemię - 9
3 - Masaż całego ciała - 7
4 - Jądro ciemności - 7
5 - Rozbitkowie - 7
6 - Nie oglądaj się teraz - 7
7 - Tor 29 - 7
8 - Zmysłowa obsesja - 6
9 - Eureka - 6
10 - Wiedźmy - 6
11 - Purchawka - 6
1 - Walkabout - 10
2 - Człowiek który spadł na Ziemię - 9
3 - Masaż całego ciała - 7
4 - Jądro ciemności - 7
5 - Rozbitkowie - 7
6 - Nie oglądaj się teraz - 7
7 - Tor 29 - 7
8 - Słodki ptak młodości - 7
9 - Zmysłowa obsesja - 6
10 - Eureka - 6
11 - Wiedźmy - 6
12 - Purchawka - 6
13 - Samson i Dalila - 6
14 - Zimne niebiosa - 4
15 - Przedstawienie - 3
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Walkabout (1971) 7,62 13
2 Nie oglądaj się teraz (1973) 6,76 33
3 Człowiek, który spadł na ziemię (1976) 6,38 13
4 Jądro ciemności (1993) 6,23 13
5 Wiedźmy (1990) 5,25 20
Ponadto we współpracy:
Przedstawienie (1970) 6,46 13
Takie oceny dla Przedstawienia i Człowieka, który spadł na Ziemię świadczą tylko o ciasnych horyzontach i słabym obyciu filmowym tych, którzy oceniali. Może po prostu Nicolas Roeg wyprzedził swoją epokę.
1. Przedstawienie 10/10
2. Jądro ciemności 10/10
3. Z przymróżeniem oka 9/10
4. Zmysłowa obsesja 8/10
Człowiek, który spadł na Ziemię - film tak niesamowity, że pozostawiam go bez oceny.
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1. Walkabout (1971) 7,88 57
2. Nie oglądaj się teraz (1973) 7,19 88
3. Zmysłowa obsesja (1980) 6,81 21
4. Człowiek, który spadł na ziemię (1976) 6,48 44
5. Przedstawienie (1970) 6,46 35
6. Jądro ciemności (1993) 5,97 32
7. Wiedźmy (1990) 5,69 35
8. Eureka (1983) 5,30 10
1. WALKABOUT - 10/10
2. Nie oglądaj się teraz - 7/10
3. Zmysłowa obsesja - 7/10
Z DALA OD ZGIEŁKU - 10/10 za zdjęcia